Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  • szczegółowe wytyczne odnośnie przyjmowania i załatwiania spraw określa Zarządzenie Nr 6/03Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Olsztynie z dnia 4 czerwca 2003 r.,
  • pisma mające charakter skargi, wniosku bądź reklamacji rozpatruje się w ciągu 30 dni od daty przyjęcia, pisma o charakterze nawrotu problemu w trybie pilnym, tj w ciągu 14 dni od daty przyjęcia pisma,
  • skargi, wnioski i reklamacje wnoszone ustnie przyjmuje Prezes Zarządu lub Specjalista ds. Promocji i Informacji oraz kierownik działu, do którego skarżący zgłasza problem. Zgłoszenie odnotowuje w postaci protokołu, który przekazuje do dekretacji Prezesowi Zarządu,
  • sprawę i projekt odpowiedzi, prowadzi na podpis Prezesa Zarządu Spółki, przygotowuje wskazana w dekretacji pisma jednostka organizacyjna przy współpracy komórek Przedsiębiorstwa, których rozpatrywana sprawa dotyczy,
  • Biuro Zarządu prowadzi rejestr spraw skargowych, wniosków i reklamacji kierowanych na jej stanowisko oraz tych o charakterze nawrotu problemu i oraz przechowuje pełną dokumentację sprawy,
  • w pozostałym zakresie rejestry załatwianych skarg, wniosków i reklamacji prowadzą kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych zgodnie z Księgą ZSZ.

opublikował: Administrator  (2023.07.12 3:21)
ostatnia modyfikacja: Administrator  (2023.07.12 3:21)

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.