Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
- szczegółowe wytyczne odnośnie przyjmowania i załatwiania spraw określa Zarządzenie Nr 6/03Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Olsztynie z dnia 4 czerwca 2003 r.,
- pisma mające charakter skargi, wniosku bądź reklamacji rozpatruje się w ciągu 30 dni od daty przyjęcia, pisma o charakterze nawrotu problemu w trybie pilnym, tj w ciągu 14 dni od daty przyjęcia pisma,
- skargi, wnioski i reklamacje wnoszone ustnie przyjmuje Prezes Zarządu lub Specjalista ds. Promocji i Informacji oraz kierownik działu, do którego skarżący zgłasza problem. Zgłoszenie odnotowuje w postaci protokołu, który przekazuje do dekretacji Prezesowi Zarządu,
- sprawę i projekt odpowiedzi, prowadzi na podpis Prezesa Zarządu Spółki, przygotowuje wskazana w dekretacji pisma jednostka organizacyjna przy współpracy komórek Przedsiębiorstwa, których rozpatrywana sprawa dotyczy,
- Biuro Zarządu prowadzi rejestr spraw skargowych, wniosków i reklamacji kierowanych na jej stanowisko oraz tych o charakterze nawrotu problemu i oraz przechowuje pełną dokumentację sprawy,
- w pozostałym zakresie rejestry załatwianych skarg, wniosków i reklamacji prowadzą kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych zgodnie z Księgą ZSZ.
opublikował: Administrator (2023.07.12 3:21)
ostatnia modyfikacja: Administrator (2023.07.12 3:21)